FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Zbalansowanie postaci
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ameno.fora.pl Strona Główna :: Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GOD Ameno
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 18:14, 16 Mar 2009    Temat postu: Zbalansowanie postaci

Jak wiadomo w grze poza standardowymi profesjami znajdują się dwie nowe - Summoner oraz Necromancer. Prace nad nimi ciągle trwają, jednak przez to zaniedbywane są pozostałe.
Mam kilka propozycji odnośnie profesji i prosił bym was abyście się wypowiedzieli co na ten temat sądzicie.


Druid
1. Czar leczący obejmujący cały ekran (powiększony mass healing).
2. Różdżka od ~60lv zadająca obrażenia od lodu (mocniejsza niż Underworld Rod).

Sorcerer
1. Czar wysysający mane przeciwnikowi.

Summoner
1. Czar leczący działający na drugą kratkę przed siebie (z czasem może summon healing).
2. Czar leczący Summonera (na zasadzie exura san).
3. Możliwość używania Spirite Potion.

Knight
1. Czar działający jak exori hur, tylko silniejszy.

Necromancer
1. Proponuje zmianę czaru fatality. Zabierał by on mniej many (np ~55%) i zadawał trochę mniejsze obrażenia (ale zależne od lv).

Oprócz tego mam pomysł na ciekawe summonowanie (nie wiem jak do końca będzie z wykonaniem).
Wyglądało by to tak:
Z niektórych potworów oraz questów wypadały by itemy, które po użyciu (use) zabierały by x many, summonowały jakiegoś potwora (na zasadzie fire elemental etc) oraz znikały. Ten summon jak każdy inny, słuchał by swojego właściciela. Maksymalnie można by było przywoływać 2 potwory.
Co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Little One
Coś tam wiedzący



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:00, 16 Mar 2009    Temat postu:

Co do pomysłu summonów? Świetny- bardzo ubarwi grę. Tzn ja to widzę tak- itemy do summonowania można by podzielić na dwie grupy występowania: częste (do summonów załóżmy 100 lvl) i rzadkie (do tych silniejszych, gdyby powstały). Dlaczego? Wydaje mi się, że ograniczyłoby to pvp summonera do jakiś normalnych granic- nikt przecież nie będzie przywoływał potężnego summona na nic nieznaczącą potyczkę, a z kolei idąc na jakiś ciężki quest summoner będzie musiał racjonalnie dzielić rzadkie przedmioty- oszczędzać innymi słowy Smile. Wyrówna to szanse w starciu między profesjami. Skoro magowie kupują runy, paladyni zaklinają speary, to niech Summoner używa tych specjalnych przedmiotów.
Druga możliwość- tymi przedmiotami mogą być addon itemy- różnej maści pawy, horny, leathery, esencje itp.. :>
Trzecia możliwość- wydaje mi się, że taką miałeś na myśli Ameno: Summoner ma swoje pety, które przyzywa za manę oraz specjalne, które może przyzwać tylko gdy posiada odpowiednie przedmioty- yay, to jest myśl!

Reszta pomysłów- okay Razz.
Może skoro druid ma mieć rózgę, to może niech i mag taką dostanie? Oczywiście inny rodzaj itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asmo
Czlowiek-encyklopedia



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:59, 16 Mar 2009    Temat postu:

Exura san ? Nie ! To jest domena paladyna. Nie dość, że summoner dostaje więcej many = może rzucić więcej czarów leczących, to chcesz mu dać czar najmocniej leczący ? To by by było równoważne z daniem knightowi exury vity -.-
Pozdrawiam,
Asmo.

@a co do tych pokemanów z itanzów dla summonera.
Dalej, bulbasaur, wybieram Cię... ! <- Little One, gdy przeczytał ten temat.
Moim zdaniem, pomysł świetny. Ale też - zostawić mu kilka podstawowych summonów... Niech tam ma tego kotka -.-

A teraz tak na poważnie...
Exura san - odpada. Zbyt dobry czar, a jak pisałem - summoner i tak ma dość potężny arsenał magii leczącej...

Przedmioty dla summonera - np. summon orby - genialne. Poza standardowym wachlażem summonów niech będzie i to - jakieś uber summony... to doda sporo smaczku.
Jednak też by się przydały jakieś takie orby dla maga/druta. Np. demon skel czy fire/water elemental.

Czar leczący summony... Czarno to widzę, zwłaszcza w pvp, kosmicznie zwiększy to siłe summonera. A jak już, to mało życia za dużo many. Zawsze zostają im uhy...

Rózga - jak już to tylko dla druida. Mag ma je i tak wystarczająco fajne.

Silniejsze exori hur dla knighta ? Odpada. Ze zwykłego i tak zadają ciekawe obrażenia. Co najwyżej, zbalansować im hity z exori gran.

Necro - zmniejszenie - tak. Niech zadaje 50-60% tego co teraz, za 50% many, ale w bardziej wyrównanych hitach. Rozrzut do tej pory był zbyt duży.

Co bym jeszcze od siebie dodał...
Zwiększenie cen run sd. Jest to ots, i sd można w bardzo łatwy sposób zastąpić icicle/innymi. SD są runami zbyt potężnymi.

Dla summonera - oflagowanie niektórych potworków, żeby zauważały gdy ich pan schodzi/wchodzi po schodach i razem z nim schodziły/wchodziły.

Pozdrawiam,
Asmo.

#edit :
Ameno XD Dopisałeś, kiedy edytowałem...[/u]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asmo dnia Wto 1:09, 17 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GOD Ameno
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 1:00, 17 Mar 2009    Temat postu:

Rózga tylko dla druida ponieważ sorc ma kilka nowych ofensywnych czarów.
Jeżeli chodzi o summony to mnie nie zrozumieliście. Summoner miał by swoje pety jak ma dotychczas, jednak Sorc i Druid mógłby przywoływać po 2 fire elementale (przykład) a Necromancer 2 demon skeletony (przykład). Były by to zwierzaki które nie równały by się z petami summonera, jednak "coś by dawały".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 3:26, 17 Mar 2009    Temat postu:

Asmo napisał:

Co bym jeszcze od siebie dodał...
Zwiększenie cen run sd. Jest to ots, i sd można w bardzo łatwy sposób zastąpić icicle/innymi. SD są runami zbyt potężnymi.
[/u]


Pograj sobie sorcem mądralo -.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chipsu
Wygadany



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:15, 17 Mar 2009    Temat postu:

Asmo powiadasz, że exori hur zadaje ciekawe obrażenia tak? Ja z tego czaru wale miedzy 30-130. Więc skoro to są dla Ciebie zadowalające hity to może ty wal tyle z exori san i niech Ci zżera 3 razy wiecej many, a ja będę walił hity z exori hur takie jak ty z exori san.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vaizard
Wygadany



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:27, 17 Mar 2009    Temat postu:

Asmo ciekawe obrażenia to jakie dla ciebie są ? Możemy prównać kto ma ciekawsze ja z hura czy ty z fista? (w trainery od 20 do 200 bije, przeważnie poniżej 100 ...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diego Falaflore
Coś tam wiedzący



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Hell

PostWysłany: Wto 19:01, 17 Mar 2009    Temat postu:

Hmmm... Ja jestem najwyższym kine i z hura walę max 140~150, a mam 105 lev i 8 mlev...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vaizard
Wygadany



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:40, 17 Mar 2009    Temat postu:

w normalnego moba? czy na trainerach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asmo
Czlowiek-encyklopedia



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:05, 17 Mar 2009    Temat postu:

Ja z exori con uderzyłem najwięcej za... 150~, a to zależy od dista. Fakt, nie używam tego czaru dużo, wolę exori san... ale exori fizyczne Wasze = mojemu. Więc nie wiem, o co cały ten problem. Napisałem, w odniesieniu do swoich obrażeń zadawanych z analogicznego dla swojej profesji czaru... I dla mnie są to nie najgorsze obrażenia - zwłaszcza, że są obrażeniami fizycznymi, i też podlegają trafieniom krytycznym.
Ale... skoro tak bardzo Was to boli, to napiszcie propozycję danego czaru dla knighta, od czego miałyby zależeć obrażenia, w jakiejś logicznej i dobrze przystępnej formie... Ja postaram się to opisać jakąś logiczną funkcją, i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pozdrawiam,
Asmo.

#i nie rzucajcie się jak Żyd o mydło, trochę umiaru, ludzie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asmo dnia Wto 23:14, 17 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:48, 17 Mar 2009    Temat postu:

A ja moim pro kox 38 rp z 72 dst zadałem uber kox 260+ dmg z exori con, i co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asmo
Czlowiek-encyklopedia



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:14, 17 Mar 2009    Temat postu:

Specjalnie dla Ciebie podkreśliłem.
@ Jeśli nie jest to wynik trafienia krytycznego, to skrypt ma błędne przeliczniki. Ale skoro ten atak jest rozumiany, jako dodatkowy atak fizyczny... critical. Headshot.
A jeśli są to przeliczniki, to jest zbyt duża rozbieżność w zależności dmg od stosunku mlv/skill/weapon dmg. Wartości min-max są od siebie za daleko...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asmo dnia Wto 23:34, 17 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diego Falaflore
Coś tam wiedzący



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Hell

PostWysłany: Wto 23:39, 17 Mar 2009    Temat postu:

Vaizard napisał:
w normalnego moba? czy na trainerach ?

W normalnego... Czasem nawet walnę po KoX... 9...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zixid
Coś tam wiedzący



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:09, 18 Mar 2009    Temat postu:

Mimo iż tu nie gram to się wypowiem. Summoner jest to profesja która powinna zostać osłabiona, a nie wzmocniona. Jego pety (te golemy ostatnie) mają zadurzą siłę ataku. Ja 70 elite knight z full eq i 74 shieldingiem dostałem za 500. Jest to bez sensu, bo summoner może dodatkowo używać Sudden Death Rune, więc jego combo w człowieka wynosi ponad 1 000. Resztę profesji można ulepszać, a szczególnie Elite Knighta, bo on tu jest najsłabszy. Necromancer jest silny wystarczy ten czar mu zmienić żeby nie brał 100% many.

Jeśli ktoś ma wątpliwości co do tego, że mam tu 70 ek to LOMO here.
Profesje są tu w chuj nierówne przez tego Summonera.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zixid dnia Śro 15:10, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asmo
Czlowiek-encyklopedia



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:05, 18 Mar 2009    Temat postu:

Orly ? A ja sądzę, że summoner jest niemal idealnie zbalansowany.
1-o : Bez petów takim nie poexpisz. Skille ma koślawe, a obrażenia z sd...
2-o : A te stone golemy to też... kosmiczne są. Postać na 30lvl biega szybciej niż one.

Jedyne, co trzebaby zrobić z summonerem, to ukrucić mu życie/manę jakie dostaje na lvl.

Do tego, knight zawsze był i będzie najsliniejszą profesją.

Pozdrawiam,
Asmo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ameno.fora.pl Strona Główna :: Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.ameno.fora.pl: AmenoOTS     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin