FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
AmenoOTS2?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ameno.fora.pl Strona Główna :: Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GOD Ameno
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 22:50, 10 Wrz 2009    Temat postu: AmenoOTS2?

Witam wszystkich po długiej nieobecności (tak, Acid zadzwonił do mnie Razz)
Czytając wasze wypowiedzi, widzę że naprawdę wam się tu podobało, czuliście się dobrze na serwerze i chcielibyście aby AmenoOTS ruszył znowu.
Ja jako Admin też na was nie narzekałem Smile

Jednak jest kilka spraw, przez które m.in. ten serwer przestał chodzić i wydaję mi się, że ciężko będzie coś na nie poradzić.
Głównie chodzi o to, że prowadzenie serwera, jego udoskonalenia, wprowadzania nowych, ciekawych rzeczy tj. czary, profesje, przedmioty itp. rozwijanie i upiększanie mapy i inne "pierdoły", które trzeba robić aby serwer był chociaż zadowalający, są bardzo czasochłonne. Także to co lubiłem tu chyba najbardziej - kontakt z graczami - zajmuję dużo czasu. Czas jednak to nie wszystko, bo zawsze można go znaleźć. Ale czy sens ma zarywanie nocy, ślęczenie nad kodami źródłowymi po kilka godzin dla paru graczy?
Co prawda, daję mi satysfakcje myśl o tym, iż moja praca nie poszła na marne, i jakaś grupa osób ciągle o niej pamięta Smile Bardzo mi miło z tego powodu.

Jeśli chodzi o samo postawienie serwera... Wypowiedzcie się w tym temacie jakie macie pomysły aby ludzie zaczęli grać, co może przykuć uwagę innych i wyróżnić AmenoOTS od pozostałych OTS'ów.
Za około tydzień czasu będę zmieniał dostawce internetu, wtedy mogę postawić serwer na "próbę" i zobaczyć czy coś się będzie działo.
Piszcie w tym temacie propozycje przyciągnięcia graczy, jak i to jakiego proponujecie klienta i inne rzeczy związane z mechaniką (ja nie gram więc nawet nie wiem jaki teraz jest klient Razz)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i liczę na jakieś rozwiązania Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zixid
Coś tam wiedzący



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:42, 11 Wrz 2009    Temat postu:

Tak więc ja zacznę. Przypomnę na start iż ja to Lomo.

Przez całe wakacje prosiłem Acida, aby zadzwonił i się zapytał o OTS, aż w końcu to zrobił. Codziennie wchodziłem na to forum i patrzyłem czy coś nowego ktoś napisał. Teraz mam nadzieję, że OTS ruszy Wink
Pomysły:
- reklama na wszystkich znanych mi forach,
- mogę pomagać przy robieniu czarów, mapy, npc
- ten pomysł w ogóle mi się nie podoba, ale wątpię żeby ktokolwiek zaczął tu grać bez reseta charów, ponieważ ludzie chcą być najlepsi. Oczywiście ta decyzja będzie należeć do Hostera, ale ja osobiście nie popieram swojego pomysłu.

P.S. Klienta polecam 8.42 lub 8.5. Dlaczego? Tam się gra najlepiej Wink Oczywiście nic nie przebije tibi 7.6, ale gdyby ots był pod 7.6 to mało kto by grał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zixid dnia Pią 12:44, 11 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:35, 11 Wrz 2009    Temat postu:

No więc - co odróżnia server od innych? Nowe profesje, custom mapka i niski rate.

Wystarczy solidna reklama i odpowiednie pierwsze miasto, żeby nooby od razu się nie zniechęcały.
No i reset charów to będzie raczej konieczność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zapomniałem_passy_Little
Nowy na forum



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:31, 11 Wrz 2009    Temat postu:

Aew.. Będzie trochę chaotyczna wypowiedź:

Postawienie tego serwera (nie ukrywajmy) musi przynosić korzyści dla obydwu stron- tj dla graczy i dla właściciela. To oznacza, że musi być odpowiednia ilość graczy, by utrzymać serwer i zadowolić właściciela ;p. Aby to zrobić, trzeba poszerzyć grono potencjalnych odbiorców- samym gadaniem tego się nie osiągnie.
Potrzebna jest ciekawa główna strona, stworzony na serwerze świat potrzebuje jakiejś interesującej historii, by przyciągnąć osoby skupione nie tylko na totalnym pg (chociaż momentami wątpię w istnienie takich ludzi -.-'). Taki ogólny lifting, by na serwerze rozrywkę mogli znaleźć też ludzie, nie tylko pokemony.
Dla tych, którzy szukają nowości można iść dalej wyznaczoną ścieżką- rozwój profesji. (Tak, przeglądałem ogrom poradników dotyczący tworzenia nowych profesji na otsy i wiem, że jest to zaje**ście pokręcone- wyrazy uznania za pracę na Nekro i Summ należą się Adminowi). Wyrównanie sił, inny sposób na znalezienie równowagi między profesjami- jak wpadnę na pomysł, napiszę. Nie oszukujmy się, widzieliście statystyki- bardzo dużo osób tworzyło właśnie Summ i Nekro, ale tylko część z nich się wybiła (nieliczni maniacy, którym chomiki wyjadły mózgi).
Trzeba ułatwić start nowym osobom- nie mówię tu o dawaniu 1000k gold i 500 lvl, bardziej mi chodzi o stworzenie większej możliwości awansu, zwłaszcza na początku. Gracz, który dopiero co przybył na serwer nie może czuć się zagubiony i iść na ślepo- musi wiedzieć, że projektant uwzględnił wszystko aby to właśnie gracz czerpał jak największą przyjemność z gry.
Byłoby ciekawie, gdyby questy uzupełniały historię, wydarzenia. Żeby ten serwer miał swoje własne charakterystyczne miejsca, postacie, przedmioty. Oczywiście, nie zaszkodzi trochę inspiracji z CipSoftowskiego świata- ale niech to będzie twórczy wpływ.
I wszystko to brzmi fajnie, jak się to pisze, mówi czy co tam ludzie robią- jednak jest to ogrom pracy dla programisty-grafika-pomysłodawcę, którym jest Admin. Więc, zakładając że serwer ruszy- po akceptacji zmian powoli zacząć je wprowadzać. I nie chodzi tu o to, by za wszystko odpowiadał jeden człowiek- pracę można rozdzielić przecież. Ktoś mógłby się zająć otoczką fabularną, ktoś interfejsem strony, ktoś tworzyłby nowe elementy graficzne, ktoś w końcu skopałby tyłek Acidowi, a ktoś by to kodował.
Trudne?

A teraz dalej.. Eeeeemmm... Co do klienta Tibii, nie mam bladego pojęcia, przestałem grać, gdy padło Ameno. Przeglądałem parę programów, poradników- do tworzenia tego wszystkiego potrzeba jednak ekipy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zixid
Coś tam wiedzący



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:11, 11 Wrz 2009    Temat postu:

Wypowiedź Little jak zwykle zajebista. Tak więc co do main city. To prawda, że niektórzy na start się zniechęcają (sam tak miałem bo nie wiedziałem co gdzie jest). Oczywiście Summonner to za silna profesja z uwagi na duże leczenie i duże hity od summonów. Oczywiście nie narzekam na to, ponieważ ek też miał duże hity (raz siadło prawie 900 z broni).
Main city to nie jest problem. Mogę je zrobić całe, żeby było "czytelne". Co do startu to proponowałbym zrobić tak, że na start dostajemy 200gp a potem jak wbijemy 20 lvl dostajemy np. 5k. A graczy by się znalazła duża ilość z uwagi na oryginalność servera. Nigdy nie widziałem servera, który by połączył zajebistą atmosfere, zajebistych ludzi, zajebiste rate i wszystko co tam było zajebiste Wink
Co do dwóch ostatnich akapitów Little. Masz rację prace należało by podzielić bo to nie fair, że my narzekamy, mówimy co trzeba zrobić a Admin musi zapierdalać. Trzeba podzielić prace.
Z tego co wiem to Acid świetnie mapuje tak więc:
Acid mógłby mapować, ja mógłbym pomagać w mapowaniu, zając się fabuła gry oraz tworzyć czary. Tyle potrafię dobrze robić. Jeśli ktoś ma talent to się zgłaszać trzeba Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zapomniałem_passy_Little
Nowy na forum



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:44, 11 Wrz 2009    Temat postu:

W sumie to byłby nawet niezły pomysł. Mógłbym pomóc przy kreowaniu historii, a nawet od czasu do czasu sypnąć pomysłem na "kłesta". Gdyby tylko liczba graczy była większa, mógłbym się poświęcić (z dziką radością) i spróbować stworzyć jakieś eventy- które może tym razem uda się wprowadzić w życie.

Dobrym pomysłem byłoby takie przygotowanie miasta początkowego, by gracze mieli świadomość co gdzie jest (nie mówię tu o prostym umieszczeniu enigmatycznych znaków, ale jakieś takie intuicyjne rozplanowanie położenia obiektów), a także by wiedzieli o istnieniu innych miast- nie wszyscy mają 3 cyfrowe IQ i sprawdzą mapę na forum, czy przeczytają wskazówki.

Mogę podzielić się pomysłami i wskazówkami na temat Summ, dobrze by było, gdyby jakiś ex-palyer, który był Nekro też dorzucił coś od siebie. Nie wspominając o innych profesjach. Tylko PANOWIE nie kupą, pojedynczo.

// Właśnie to jest w Ameno najlepsze- serwer był zajebiście oryginalny.. Grałem w Wowa, grałem w różne Lost Chaosy itd, ale nic nie pamiętam tak jak Ameno.

Niah, niah Acid xd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:47, 11 Wrz 2009    Temat postu:

Ja mam wyjebisty w kurczęę pomysł na uber questa, ale nie zdradzę go wam. Będzie trochę mapek do zrobienia, parę scryptów. Nie będzie to quest typu "przejdź przez 20 roomów i wybij wszystko" tylko quest na myślenie, z informacjami w książkach porozmieszczanymi po całej mapie Wink

Niah Niah Króliczku /Facepalm


Ja
22:52:54
wklej na forum
22:52:55
XD

Konrad
22:53:05
nie mogę
22:53:09
jestem królikiem
22:53:11
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Acid Drinker dnia Pią 22:54, 11 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asmo
Czlowiek-encyklopedia



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 0:04, 12 Wrz 2009    Temat postu:

"Jeśli jest się w czymś dobrym, nie trzeba się reklamować..."
Maksyma jednego z moich ulubionych myślicieli niemieckich.
"If you are really good at something, never do it for free."
Niemal to samo, tyle że z ust Jokera.

Przeganiacie się z pomysłami, licytujecie na to co kto może, czego nie, w czym ten byłby dobry a tamten cudowny, dzielicie skórę na przysłowiowym króliku...

A tak na prawdę, przecież podstawą całej Waszej licytacji jest decyzja Admina - czy zechce ryzykować ruszając drugą serię Ameno. Bo przyznam, że i mi się przyjemnie robi jak widzę taki zapał, ten las rąk ludzi chętnych do pomocy. Ale jest pewna drzazga... co wzamian ? I ile czasu Wam to zajmie, jak myślicie ? (A do tego, to co zrobicie będzie fajne, ale u Was. W 90% przypadków, jak nie pracuje się bezpośrednio przy serwerze wyjściowym, wszystkie skrypty i mapki wykrzaczają się przy implementacji..)

Czas, czas, czas... To on jest tu najważniejszy. Całe wakacje marudziliście, że chcecie Ameno spowrotem. Nie dziwię się Wam, też bardzo tęskniłem za każdą chwilą którą mogłem tu spędzić. Ale, co oprócz tęsknienia i wylewania żali zrobiliście ? A teraz, jak jest perspektywa ruszenia wszystkiego od nowa, macie słomiany zapał... To mnie trochę przeraża, trochę boli. Boli, bo już znam koniec tej bajki. A przeraża ? Dlatego, że pomimo świadomości tego wszystkiego, ja przez wakacje spisałem sobie kilka rzeczy, zrobiłem obszerne listy co należałoby zmienić, dlaczego...

Cytat:
Wypowiedzcie się w tym temacie jakie macie pomysły aby ludzie zaczęli grać, co może przykuć uwagę innych i wyróżnić AmenoOTS od pozostałych OTS'ów.


Tak, wiem, cudowna atmosfera, świetni gracze, Asmo, cudowny Admin, Asmo, własna mapa, Asmo... to wszystko jest miodno-mleczne i sprawia, że chce się tu grać. Ale nikt nie wierzy słowu pisanemu, niestety. I takie słowo nie zachęci do przyjścia na serwer. To co zachęca, to punktacja serwera, liczba osób online. Niestety.

Dlatego chwilę obecną, trzymajmy się tego. I szukajmy rozwiązań na teraz/zaraz. Bo jeśli przewidywany start 'test serwera' jest ustalony na za tydzień~, to takie rozwiązania są nam potrzebne. Drastyczne kroki podjęte co do najpoważniejszych zarzutów - mapa i balans profesji. Skupmy się narazie na tym. Co zrobić z Andamą, jak wyregulować siłę profesji, gdzie wsadzić demonę - to są istotne sprawy. Questy, dodatkowe pagórki z potworami czy przestawienie ławki w kościele na Talasie bo dzbana się ukraść nie dało - to można na chwilę obecną olać, to będzie ważne podczas trwania testów.

Dlatego apeluję, zostawcie te górnolotne dywagacje na później, na za tydzień. Bo teraz to, co jest istotne, leży i kwiczy, jak przysłowiowy królik. Potrzebujemy gwiedzi na serwerze testowym. Bo im nas będzie więcej, tym więcej zdziałamy, tym więcej Admin będzie miał pola manewrowego.

Pozdrawiam,
Asmo.

#edit
Nie możemy też zapomnieć o problemie klienta gry. Banalnie jest stwierdzić - przerzutka na 8.5, będzie fajnie. Problemem jest, że mapa może nie być kompatybilna (ale będzie, jak pozostaniemy przy TFS'ie), a nawet jeśli będzie już kompatybilna, to będzie problem spawnów... Bo to, czego gracze oczekują po serwerach 8.5 to nowe mobki. Fakt, faktem - osobiście wybrałbym 8.5. Dlaczego ? Stabilność serwera TFS i funkcjonalność tegoż pod ten protokół jest warta podziwu.

Tyle.. że jeżeli dojdzie do zmiany silnika, szlag trafi wszystkie czary, cały balans, nowe profesje... I chyba cały upgrade system.

Pozdrawiam,
Asmo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asmo dnia Sob 0:15, 12 Wrz 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Predi
Wygadany



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:52, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Skoro potrzebna jest nam duża ilość graczy to sukcesem do tego będzie dobra reklama.Powinniśmy się reklamować między znajomymi , na wszelkiego rodzaju portalach (nagrałem wraz z moim znajomym filmik o tibi który zyskał całkiem sporą popularność na youtube http://www.youtube.com/watch?v=MkQTL40mmdU) wiele osób pytało o ip, i uważam że gdybyśmy nakręcili dobry filmik o AmenoOts również zyskalibyśmy trochę graczy.
Byłbym za resetem postaci bo każdy wiadomo zawsze chce być najlepszym graczem wiele osób zobaczy lvle wyjadaczy takich jak Asmo i Acid i się zniechęcą.Trudno przemęczymy się znowu z trudnymi początkami ale wszystko wymaga poświęceń.Najbardziej zastanawia mnie czy w ogóle Adminowi opłaca się stawiać serwer ponieważ jakby nie patrzeć to również kosztuje. Ja z mojej strony mogę nagrać filmik i starać się reklamować server, ponieważ na mapowaniu,scryptowaniu itp się nie znam Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zixid
Coś tam wiedzący



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:53, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Na początek to trzeba się zastanowić jaki klient. Zrobić dobre main city, potem zrobić filmik o OTS, a potem testy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zapomniałem_passy_Little
Nowy na forum



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:00, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Co do filozoficznego "czasu", o którym wspomina Asmo- logiczne jest, że nawet jeżeli serwer ruszy, trzeba będzie poświęcić na niego trochę życia- i prawdopodobnie każdy będzie ją spędzać w inny sposób. Jedni zechcą być mega kox wymiataczami z mega lawalem, część będzie się starała zmarnować go łowiąc ryby, a część (o ile pozwoli na to Admin) będzie mogła twórczo się wykazać.
To nie jest złe, że ludzie powracają do czegoś, co im się podobało. Tym bardziej, że istnieje (mała, ale istnieje) możliwość dorzucenia czegoś od siebie.
Kończąc tą licytację: wszystko zależy od tego, co powie Admin- to jego serwer, to głównie jego wkład zarówno finansowy jak i czasowy.
I nie mam bladego pojęcia dlaczego to piszę.

Moar sugestii!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zapomniałem_passy_Little dnia Nie 17:32, 13 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:19, 14 Wrz 2009    Temat postu:

Zwiększenie exp rate

Pozwoli to na szybsze rozwijanie się na niższym lvlu, dzięki czemu będzie łatwiej dogonić ludzi w top, a przez to więcej osób zacznie tutaj grę.

Moje propozycje:
0-30 - 40x
31-50 - 30x
51-80 - 15x
81-100 - 10x
101 - xxx - 5x

Można jeszcze zakończyć tak:
101 - 150 - 5x
151 - xxx - 3x


Ale to już decyzja admina Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GOD Ameno
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 11:35, 14 Wrz 2009    Temat postu:

Podoba mi się wasz zapał, wasze pomysły.
Zmiana wersji = strata niektórych opcji (tj. enchanted item które będę musiał robić od początku, a jak niektórzy wiedzą to trwa baaaardzo długo).
Jednak uważam, że bez zmiany nie ma nawet co próbować...
Ciekawe rzeczy można by też było wprowadzić poprzez edycje clienta... ale wtedy gracze musieli by ściągać go, a jak wiadomo większość tego nie lubi.
Ja dzisiaj wieczorem zobaczę co z nowym klientem i spróbuje przerzucić tyle ile się da se starego serwera.

Jeśli chodzi o reset postaci - to raczej konieczność, ale coś się wymyśli aby wyróżnić starych graczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:47, 14 Wrz 2009    Temat postu:

Ja kcem spofrotem moiem demon legzy!111oneone!1

A tak serio to to jest nieważne, według mnie to co "odstraszało" nowych to było to co dostawało się na początku. Nie mówię żeby od razu dawać komuś full seta, ale myślę że po plejt secie i parę K można by na start wręczyć.
Druga rzecz to potworki. Wiem że to będzie mało rpgowe i przypominające otsy z xp rate 200+ ale to by pomogło, otóż zaraz koło świątyni byłby teleporcik na trolle - w sam raz by wbić kilka pierwszych leveli. Gracze zaczęliby się rozkręcać, potem sami by trafili już na roty etc.
Pamiętajmy, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zixid
Coś tam wiedzący



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:44, 14 Wrz 2009    Temat postu:

Powiększenie rate = utrata uroku Ameno ;( Ale takie rate, które wypisał Acid sprowadzi więcej osób. Co do początkowego eq, popieram p seta, nie popieram kilka K. Dlaczego? Ponieważ jeśli będzie się dostawać np 1k na start goście będą woleli zrobić 10 charów i mieć 10k niż zarabiać. P set ok, ale trzeba będzie zrobić ze nie można go sprzedać. Teleporty na exp? Oczywiście tylko na te trolle, rotwormy dla tych 8 lvl, ale teleport na dragi itp. odpada. Polecam wprowadzić war system. Najbardziej zaboli utrata kamyczków oraz profesji, które Admin zrobił sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ameno.fora.pl Strona Główna :: Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.ameno.fora.pl: AmenoOTS     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin