FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Czary
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ameno.fora.pl Strona Główna :: Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GOD Ameno
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 19:58, 12 Mar 2009    Temat postu: Czary

Proszę wpisywać tu propozycje na nowe czary.
Proszę wpisać typ czaru, działanie, ew profesje oraz lv.
Jeżeli czar będzie dobry to zostanie dodany na server. (Głównie chodzi o profesje Necromancer oraz Summoner gdyż ich arsenał nie jest zbyt pokaźny).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ritosha
Coś tam wiedzący



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Się Biorą Dzieci?

PostWysłany: Czw 20:26, 12 Mar 2009    Temat postu:

Dla Necromancera przydałyby się nie tylko nowe czary od śmierci,ale także np, od ognia czy lodu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GOD Ameno
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:58, 12 Mar 2009    Temat postu:

Niestety.
Druid nie posiada czarów zadających obrażenia od ognia lub energi.
Sorcerer nie posiada czarów zadających obrażenia od lodu lub ziemi.
Necromancer (prócz exori vis/mort/tera/flam/frigo) nie będzie posiadał czarów od innych żywiołów. Pozostają jedynie runy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Little One
Coś tam wiedzący



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:35, 12 Mar 2009    Temat postu:

Może zaklęcia działające tylko na summony? Wiem, nawet lekkiego leczenia nie wyblagam ;p, ale np bardzo przydatne byłoby zabijanie summonów. Tylko najlepiej by było, gdyby jego cena rosła wraz z poziomem przyzwanych summonów- tj żeby za silniejsze trzeba było więcej many wypłacić. Oczywiście bez przesady- żeby samo zaklęcie nie przewyższało kosztów przyzwania silnych summonów.
Albo zaklęcie sprawiające, że potwory biją w summony Razz. Lub przyzywanie między poziomami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:38, 12 Mar 2009    Temat postu:

Popieram, czar a'la exeta res dla summonów, czar na zabijanie summonow, czar na przyzywanie ich do siebie (taki teleport)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chipsu
Wygadany



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:50, 12 Mar 2009    Temat postu:

BLOOD RAGE
Inkantacja: Utito Tempo
Dostępny dla: Knight
Wymagany poziom: 60
Mana: 290
Koszt czaru: 8000 gp.
Premium: Tak
Opis: Powoduje wzrost umiejętności w posługiwaniu się mieczami, obuchami oraz toporami o 135%. Rycerz koncentruje się wtedy przez 10 sekund na ataku, zaniedbując całkowicie obronę. Jest jednym z 2 czarów, których rycerz nie może umieć rzucać jednocześnie. Można zamienić znajomość tego czaru na znajomość czaru Protector u Zoltana na Edron za 500 gp.
PROTECTOR
Inkantacja: Utamo Tempo
Dostępny dla: Knight
Wymagany poziom: 55
Mana: 200
Koszt czaru: 6000 gp.
Premium: Tak
Opis: Umiejętność obrony wzrasta o 220% na 10 sekund. Rycerz podczas używania tego czaru nie może atakować. Jest jednym z 2 czarów, których rycerz nie może umieć rzucać jednocześnie. Można zamienić znajomość tego czaru na znajomość czaru Blood Rage u Zoltana na Edron za 500 gp.
SWIFT FOOT
Inkantacja: Utamo Tempo San
Dostępny dla: Paladin
Wymagany poziom: 55
Mana: 400
Koszt czaru: 6000 gp.
Premium: Tak
Opis: Czar ten umożliwia paladynowi bardzo szybki bieg (80% szybciej niż normalnie) przez 10 sekund, przy czym paladyn nie może strzelać amunicją ani rzucać czarów ofensywnych. Jest to jeden z 2 czarów, których paladyn nie może umieć rzucać jednocześnie. Można zamienić znajomość tego czaru na znajomość czaru Sharpshooter u Zoltana na Edron za 500 gp.
SHARPSHOOTER
Inkantacja: Utito Tempo San
Dostępny dla: Paladin
Wymagany poziom: 60
Mana: 450
Koszt czaru: 8000 gp.
Premium: Tak
Opis: Czar ten podnosi paladynowi umiejętność walki na dystans o 150%, lecz postać biega tak, jak podczas paraliżu (70% wolniej). Dodatkowo nie może rzucać żadnych czarów ani odpierać ataków. Efekt trwa 10 sekund. Jest to jeden z 2 czarów, których paladyn nie może umieć rzucać jednocześnie. Można zamienić znajomość tego czaru na znajomość czaru Swift Foot u Zoltana na Edron za 500 gp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asmo
Czlowiek-encyklopedia



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:08, 12 Mar 2009    Temat postu:

Zanim weźmiemy się za wymyślanie nowości....
Sharpshooter
Spell Class: Instant Support Spells
Spell Words: utito tempo san
Exp Level: 60+
Premium: yes
Used by: Paladins
(requires 450 mana)
Spell cost: 8000 gp.
Buy spell from: Zoltan
Effect: Increases the distance skill of Paladins by approximately 50% for 10 seconds. As a downside, their speed is reduced by 70% for the duration of the effect and they cannot cast any healing, support or supply spells.
Notes: You can't use this and Swift Foot spell at the same time. If both have been learnt though, they can easily be switched at an NPC for 500gp.
This spell was added to the game in the Christmas Update 2008.


Oraz

Holy Missile
It can only be used with level 27 and magic level 4 or higher.
Charges:5
Item Class: Attack Runes (Holy Damage)
Spell Words: adori san
Weight: 1.20 oz.
Used by: Paladins with Magic Level 4+ and Level 27+
Made by: Paladins (27)
Premium: yes
Mana: 300
Soul Points: 3
Buy spell from: Ursula. Buy made runes from: Alexander (Edron)
Spell cost: 1600 gp. Rune cost: 80 gp.
(1600 gp per backpack)
Effect: Shoots an attack that inflicts Holy Damage.

Pozdrawiam
Asmo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GOD Ameno
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 23:11, 12 Mar 2009    Temat postu:

Niestety Asmo, ten pierwszy czar potrzebuje w silniku wprowadzonych buffs (wiąże się to ze zmianą silnika na nowy).
Chipsu - jak wyżej.

Holly Missile - oki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:17, 13 Mar 2009    Temat postu:

Czar nie nowy, ale...
Czy nie dało by się żeby summoner posiadał 2 spelle z arsenału druida? (sio i mas res). Druidów jest mało, więc czemu nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drunk Angel
Spammer



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 18:40, 13 Mar 2009    Temat postu:

Ja tam nie wiem dlaczego druid nie może przywoływać potworów ("utevo res").Przecież w RL Tibii może .^^
Pozdrawiam ,Drunk Angel.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GOD Ameno
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 20:45, 13 Mar 2009    Temat postu:

Przeczytaj główne założenia profesji to się dowiesz czemu druid nie może przywoływać potworów.
Summoner czary leczące? Powiedz mi proszę, kto wtedy grał by druidem, i czym stał by się druid?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drunk Angel
Spammer



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 20:59, 13 Mar 2009    Temat postu:

JA BYM GRAŁ JA BYM GRAŁ ! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Acid Drinker
Oracle



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:17, 13 Mar 2009    Temat postu:

GOD Ameno napisał:
Przeczytaj główne założenia profesji to się dowiesz czemu druid nie może przywoływać potworów.
Summoner czary leczące? Powiedz mi proszę, kto wtedy grał by druidem, i czym stał by się druid?


Na serverze jest raptem może 2 druidów (nie noob-charów). Summoner nadal nie posiada lodowego ue, ice wave czy terra wave. Gdybym mógł zmienić profe, zmienił bym na druida ^^ (wybrałem msa bo Asmo wziął rp xD)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chipsu
Wygadany



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:48, 13 Mar 2009    Temat postu:

Może jakiś czar dla knighta np od 120 lvla coś w podobie exori hura, tylko, że mocniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zirello
Nowy na forum



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:18, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Ja to bym proponowal dac dla Summonera czas "exevo frigo hur" i "exevo flam hur"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ameno.fora.pl Strona Główna :: Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.ameno.fora.pl: AmenoOTS     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin